Grupa Agfa-Gevaert, z ponad 150-letnią historią, przedłużyła umowę najmu biura w warszawskim kompleksie Oxygen Park na kolejne sześć lat. Polski oddział firmy, działający tu od 2014 roku, zajmuje ponad 1160 mkw. powierzchni na 3. piętrze budynku B. Specjalizując się w dostarczaniu systemów obrazowania oraz rozwiązań informatycznych dla przemysłu poligraficznego i sektora opieki zdrowotnej, firma dostosowuje swoją przestrzeń do zmieniającego się modelu pracy hybrydowej.
Oxygen Park to nowoczesny kompleks biurowy, który dzięki elastycznym rozwiązaniom projektowym i proekologicznym technologiom odpowiada na potrzeby wymagających najemców. Całkowicie przeszklona fasada zapewnia naturalne doświetlenie, a otwierane okna umożliwiają wentylację pomieszczeń. Kompleks posiada certyfikat BREEAM na poziomie „Very Good” i oferuje liczne udogodnienia, takie jak zielone patio, kantyna, punkty handlowo-usługowe, miejsca parkingowe, stojaki rowerowe i szatnie z prysznicami.
Zlokalizowany przy Alejach Jerozolimskich, kompleks jest dobrze skomunikowany z centrum Warszawy i Lotniskiem Chopina. Projekt stworzony przez pracownię JEMS Architekci został oddany do użytku w 2013 roku i przyciąga najemców z różnych branż, w tym takie firmy jak Parker Hannifin, Toshiba Global Commerce Solutions czy Sodexo.